Viikonloppuna (24.2.) ilmestyi Hesarissa KJEKJM:n laaja arvostelu.

Vesa Sisätön kirjoittamassa arvostelussa mieltä lämmitti jo lähtösanat:
" Kolme historiallista romaania julkaissut Juha-Pekka Koskinen paljastaa koko lajityyppikirjonsa novellikokoelmassaan Kirjailija joka ei koskaan julkaissut mitään."

Usein käy niin, että kirjailija jumiutuu joko tahallaan tai tahattomasti tiettyyn lajityyppiin. Minä olen aina ollut siinä onnellisessa asemassa, että olen saanut kirjoittaa mitä haluan. Tähän mennessä ilmestyneet romaanit ovat olleet historiallisia, omasta tahdostani. Nämä muut lajityypit olen säästänyt novellien puolelle ja siksi olin erityisen iloinen siitä, että nekin saatiin yksiin kansiin ja siten nostettiin kissa pöydälle. Nyt jäi julkaisematta vain sikermä dekkarinovelleja mutta jos ne jotakuta kiinnostaa, pari näytettä löytyy kirjastosta näistä antologioista:

Koskaan ei voi tietää
Syyllinen, syyllisempi

Niin, ja täältä löytyy Hesarin arvostelu kokonaisuudessaan.